Breaking Dawn

Jag svär är beroende. Jag har tittat på den sjuttielva gånger.
Vår el är cp, den stängs av lite då och då så nu när mamma och pappa precis åkte för drygt en och en halv timme sen så slutade den att funka. Den funkar bara halvt så alla lampor i huset som var tända typ blinkar och jag är helt ensam hemma.. Skjut mig snäll? Jag håller på att skita på mig fan.
Men jag bloggar då från mobilen.. Ska återgå till filmen nu.
Jag såg också att Tove skulle ringa mig, har hon gjort det? Nej (?!) . Det kommer ta ett tag för henne jag lovar. Typ en timme eller något och då ligger jag och sussar i min lilla säng.. Haha nej men jag gror jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll.
Men nu är det action som gäller!
Bilden har ni sett förr.


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback