Everybody wans happiness and nobody wants pain, but you can't have a rainbow without a little rain.

God kväll. Ligger i sängen nu, har precis tagit en mysig alla ♥ dag fika med min family. Hann aldrig träffa min älskade Hanniponkidonki efter skolan idag, min cplärare drog ut på utvecklingssamtalet onödigt länge, kom hem strax efter fem. Har dock fått ovanligt mycket gjort :'D Har städat rummet, tagit en springtur (nobelpris till mig som gjorde det även fast det snöade jättemycket ute!) och även tagit världens längsta och härligaste dusch. Så känner mig jävligt fresh nu. Men är så slut i både huvud och kropp nu så ska nog ta och sova snart. Hare fint.
/ t



Om det inte vart så att du satt fastklistrad i mitt huvud 24/7, så skulle livet vart underbart för tillfället.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback