Side by side or miles apart, dear friends are always close to the heart.

Hejsan svejsan. Kom precis hem, har vart en riktigt kul dag. Tog först bussen till Gränby tillsammans med Elvira, Wilma och Julia och mötte upp Vickan. Vi gick där ett tag, snacka om saker, och hade det allmänt mysigt som vi alltid brukar ha! Vi drog vidare till donken sen, åt lite snabbt och tog sen bussen till Vaksala Torg och mötte upp Chrille och Daniel ett tag. Åkte sen upp till diös, kollade lite på Luddes träning, fast vi satt mest inne för det var så förjävla kallt haha :( Vet inte vad jag ska göra imorgon men nåt kul blir det väl, eller bara hem och chilla innan träningen. Ska käka middag nu, duscha och sen ringa Hanniponken tror jag. Saknar henne, har inte träffat henne på typ 24 timmar </3 Ses sen, kyss.
/ t



Bild från när jag sov med Kristina, vet inte riktigt vad jag har för mig ??

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback