Things will get worse before they get better. But remember who put you down and remember who helped you up.

Don't blame yourself for something you didn't do. But don't run away from something you did do.


Nu sitter vi och tittar på TV, som vanligt antar jag. Men vi tittar på Puss in Boots, faktiskt en bra film!
Idag var vi ute i backen hela da'n och sen åkte vi hem och käkadeoch sen vid åtta körde vi bowling! Jag kom sist tror jag, men kloten sög ju röv! Hehe..
Imorgon får vise hur mycket jag har tid att blogga, för jag ska nämligen åka skidor istället för snowboards så jag ska försöka åka så mycket som möjligt! Det är också kvälls-skidåkning så blir nog uppdatering på kvällen. Men nu ska jag återgå till filmen.
Kyss!❤

kommentarer
posted by: Simona

sv: tack, det är bara bra, sj? :)

2012-02-22 @ 09:13:56
hemsida: http://simonis.blogg.se/
posted by: Simona

sv: okej :)

2012-02-22 @ 11:07:32
hemsida: http://simonis.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback