115 FRÅGOR

1. Vad heter du? - Tove
2. Vad kallas du? - Tava, Frugan osv osv
3. Vad vill du bli kallad? - Spela roll.
4. Födelsedatum? - 2 oktober.
5. Stjärntecken? - Våg.
6. Favorit musik? - Typ det som spelas på radion.
8. Troende? - Belieber.
9. Vart bor du? - Uppsala
10. Vad har du för mobil? - iphone
11. Har du en egen dator? - Ja.
12. Vem är din/dina bästisar? - Har många, men Victoria Käck, Astrid Lööf, Hanna Hamberg, Kristina Karlsson, Wilma Widen, Anna Jonsson och Shannen umgås jag med mest.
13. Har du något husdjur? - Dammråttor.
14. Vinterns planer? - Vill helst sova bort skiten.
15. Vad älskar du mest? - Min familj, vänner, sova och mysa hihi.
17. Favoritband/artist? - Justin Bieber, och massa typ Chris Brown, Lil Wayne, Jason Derulo osv osv.
18. Favoritlåt med ditt favoritband/artist? - Ingen aning, allt jag lyssnar på pownar.
19. Namnsdag? - Fråga någon som vet.
20. Vad skulle du vilja heta? - Julia, för då får man fin autograf hihi.
21. Vad heter du på din msn just nu? - Vettefan, inte vart inne där på år och dar.
22. Hur många olika grupper har du? - ?
23. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? - Snygg.
24. Var skulle du bo om du fick välja? - USA
25. Vad har du på dig? - Underkläder och pyjamas.
26. Har du något i håret just nu? - Noppsnopp.
27. Vad har du gjort idag? - Skolan, vart med Asta och pluggat.
28. Hur mår du nu? - Det rullar på.
29. Hur brukar du annars må? - Olika.
30. Har du några syskon? - Min bror Hannes.
31. Vilket är ditt favoritgodis? - Lakrits.
32. Vad är det finaste som finns? - Allt som är fint, gaysvar jag vet.
33. Vilken är din favoritdryck? - Kaktusfestis !!!
34. Vilket är ditt favorit tv-program?- Jersey Shore.
35. Vem är din förebild? - Har ingen antar jag.
36. Vad är bäst med dig? - Fakk vet jag.
37. Hatar du någon just nu? - Nejdå.
38. Saknar du någon just nu? - Jaa :(
39. Är du allergisk mot något? - Nää.
40. Hur många bilder har du lagt ut? - Du, jag har ingen aning.
41. Är du kär? - Jo :)
42. Isåfall i vem? - Ni vet nog.
44. Är du homofob? - Vad är det?
45. Vad gjorde du igår kväll? - Kommer inte ihåg ..
46. Vilken är den godaste frukten? - Jordgubbe och vattenmelon :D
47. Den godaste grönsaken? - Majs!
48. Och bästa bäret? - Hallon
49. Är du underviktig? - Nej
50. Hur lång är du? - Kanske 163 - 164 ? :o
51. Vad är du bra på? - Sova.
52. Något du tycker är kul? - Innebandy!
53. Har du varit ute idag? - Jo.
54. Vem ringde du senast? - Hanniponken.
55. Vad var du senast arg på? - Säkert mamma.
56. Hur många hus har du bott i? - 1.
57. Bäddar du sängen? - Då och då.
58. Snarkar du? - Vet inte ..
59. Vem sov du senast hos? - Vickan.
60. Har du ett sladdlöst tangentbord? - Har en laptop.
61. Vad lyssnar du på just nu? - Labyrint – Välkommen hem
62. Vill du tatuera dig? - Fuck yeah!
63. Vilka sidor/program är du på? - bloggen, facebook, dayviews
64. Laddar du olagligt ner musik? - Nej spotify :)
67. Brukar du lyssna på hög musik? - Jo.
68. Vad gör du om dagarna? - Skolan, träningar, plugg och friendos.
69. Tycker du om popcorn? - Jo.
70. Vad är din favoriträtt? - KEEEEEBAB!!!!
72. Är du död? - Tyvärr inte.
73. Är du osynlig? - Man kan ju alltid hoppas.
74. Har du fräknar? - På sommarn.
75. Har du posters på dina väggar? - Ja bieberpowa!
76. Vilket ämne har du bäst betyg i? - Ingen jääävla aning.
77. Vilket ämne har du sämst betyg i? - Skulle chansa på typ kemi eller fysik hohohohoh.
78. Favorit loka? - Venne.
79. Älskar du din dator? - Jaa :D
80. Är din dator bög? - Ja
81. Vilken är din favoritbok? - Venne :p
82. Gillar du bubblor? - Varför inte.
83. Bada eller sola? - Sola
84. Åska eller sol? - Sol
85. Vinter eller sommar? - Sommar
86. Knarkar du? - I smoke weed every daay.
87. Röker du? - Only weed.
88. Super du? - Nej.
89. Äter du? - Inte nu.
90. Snusar du? - Nej.
91. Vad tänker du när du ser din spegelbild? - Att jag vill förändra allt jag ser.
92. Har du bakat en pizza någon gång? - Aa.
93. Är du bäst? Jafan.
94. Vad ska du göra imorgon? - Skola och staan.
95. Privat fest eller festa med folk på stan? - Privat antar jag.
96. Kramade du senast? - Asta.
97. Hur ofta sitter du vid datorn? - För mycket hehe.
98. Har du kysst nån den senaste veckan? - Nej ;/
99. Öl eller vin? - Tror jag skippar båda.
100. Beroende av något? - Jaa
101. Vem står dig närmast? - Dom står mig allra allra närmast är nog Victoria, Asta och Hanna.
102. Vad klarar du dig inte utan? - Min familj och mina vänner.
103. Är du natt eller dagmänniska? - Natt.
104. Vem skrev du senast med på msn? - Allvarligt talat 700 år sen jag var inne på msn.
105. Vad skulle du vilja ändra på om du fick åka bakåt i tiden? - Ingen aning.
106. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? - Båda bak och fram.
107. När ska du flytta hemifrån? - Så snart som möjligt.
108. Vill du ha barn någon gång? - Aa.
109. Hur stor säng har du? - Vet inte.
110. Vill du ha längre/kortare hår? - Längre och tjockare!
111. Gillar du Schlager? - Nej.
112. Har du en dålig hårdag idag? - Jafan.
113. Favoritfärg? - Svart, ljusblå.
114. Dagens händelse? - Vet inte riktigt.
115. Vad är klockan nu då? - 22.59
Nobelpris till den som orkade läsa allt fan.

/t

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback