18 JANUARI

Sho folket. Tove som sitter framför datorskärmen och bloggar. Snackar med Hanna i telefonen just nu, hon hälsar hihi. Ligger iallafall i sängen nu, och snackar som sagt med Hanna. Känner mig jävligt fresh, har duschat i typ 2 år och rakat benen, tvättat håret, smörjt med body lotion och massa såna där tjejgrejer. Idag efter skolan så gjorde jag ju först omprov, gick pretty good om jag får säga't själv. Hoppas på godkänt nu iallafall. Åkte ner på stan en liten stund med Asta och käkade pastasallad på Cafe 018. Jävla mysigt var det. Kom hem cirka kvart över fem, gjorde svenskaläxan och åt lite. Latch eftermiddag. Ska kolla på nåt avsnitt av nåt nu, sen sova. Är dödstrött. Puss på er, / t
Vet att jag alltid lägger upp såna här tråkiga bilder 24, men har inga bilder på mig själv eller nåt sånt. Tar egopix seriöst 2 gånger per år. Om ens det.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback