2011

1.Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Ja självklart, tar inte upp et på bloggen, om et är något speciellt ni vill veta så får ni fråga privat.

2.Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte att jag hade några, och om jag hade det höll jag de förmoligen inte.

3.Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Pengar, resor.

Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
2a April, 29-1 April/Maj

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?


Vilket var ditt bästa inköp?
Jag vet inte, Kalle och Karl kanske men dem fick jag som present, kanske massa kläder.

Vad spenderade du mest pengar på?
Ingenting speciellt.

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
Sluta Blogga, Moves like Jagger, Fest hos Mange, Mange Bjuder, Crank it Up, Turn Me On o.s.v

Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
Sämre antar jag.

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Träna, plugga, vara med kompisar, åkt till Grönalund igen.

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Kalle..

Blev du kär?
Ja

Vilket program har varit det bästa på tv?
How I Met Your Mother, F.R.I.E.N.D.S

Vilken var den bästa boken du läst under året?
Så Länge Vi Båda Andas/Breaking Dawn, Halva Zlatan-Boken, Twilight-den illustrerade guiden.

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Tove<33333333333

Vad gjorde du på din födelsedag?
Badade, åt hur god middag som helst, var med mina vänner.

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Jeans och tjocktröja, eller ett linne och en kofta på vintern. På sommarN har jag shorts och ett linne eller en T-Shirt. Alltså enkel.

Vad fick dig att må bra?
Victoria, Tove och Astrid.

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Träna minst 5 dagar i veckan, plugga ordentligt, gå ner i vikt, äta nyttigt, vara med mina närmaste så mycket som jag kan.
Nu kör vi på ett grymt 2012, det går ju inte att göra om.


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback