ACT LIKE A LADY, THINK LIKE A BOSS.

Tove åkte hem för kanske en halvtimme sen. Men nu sitter jag och kollar på Twilight. Himla mysigt säger jag asså! Men jag saknar redan  min Tove. Det känns som om vi inte träffas så oft även fast vi gör de hela tiden typ.
Ska kanske fixa med designen snart, vi har haft samma i år och dagar. Men vi har hittat några på bloggdesign.se. Faktiskt en riktigt bra hemsida! Rekomenderar starkt!
Imorgon kommer det nog bli jättedålig uppdatering. Kanske ett inlägg på morgonen men sen när jag kommer hem från skolan är det typ bara att byta om och sen tagga inför fotbollsträning! Riktigt kul att fotbollen kommer igång nu i bra tid. Även fast jag har innebandyd så är det kul att det blir lite variation. Nu känns det som om jag har skrivit en bok typ, men hoppas att någon iallafall har orkat läsa!
Kommer nog upp ett till inlägg lite senare.
Kyss!


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback