Don't cry because it's over, smile because it happend.

Förlåt att jag inte har bloggat idag, har varit helt upptagen med min mobil och dator så har helt enkelt inte haft tid. Men. Nu är jag tillbaka!
Imorgon kommer ju bli dunder. Jag och min soulmate ska på stan SJÄLVA för första gången typ. Sedan sover hon här och vi ska färga hennes hår, ansiktsmasker ALLT! Hon och jag är inte så mycket ensamma längre.. :( Men nu jävlar ska vi ta vara på den tiden vi har! Det här blev kanske inte superlångt men lite mer info om vad som händer iallafall! Kanske kommer upp en inlägg till men vi får se. Återgår till min Zlatan bok nu!
Vet att bilden kommer ofta men den är så underbar, för att den påminner mig om min älskling, babe, min alldeles egna Tove Anna Cecilia Hiller<3
/H


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback