Everyone always puts on a 'I do not give a fuck' attitude but the truth is, those people care more than anyone.

Nu har jag käkat, bytt om och typ sminkat mig före träningen. Haha jag vet onödigt att sminka mig innan träning, men det är så kul! Spelar Wordfeud mot min systers kompis som är 21. Hon är jätteglad för att hon kommer vinna. Jag ba du är 21.. Haha  jag har ingen humor! Känner att ibland orkar jag inte blogga, och ibland får jag bloggryck. Detta är en av de gånger jag inte orkar blogga men gör de ändå! Bara så att dem som bryr sig vet det!
Maja kommer och hämtar upp mig för träning om 20 minuter ungefär.Men för tillfället lyssnar jag på musik, kollar grejer på stylebytyra.se och kollar bloggar! Väntar också på att Tove skulle ringa mig,men det kan man ju glömma, right? Får ta och ringa upp henne själv!
Kommer nog upp ett till inlägg snart innan jag åker.
Kyss

Orka inte ta en ny bild,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback