STORVRETA - CUPEN

Hejsan, kom hem för ett tag sen från allianshallen. Första matchen vann vi mot Dannemora med 3-2, ligger fortfarande med ett leende på läpparna, haha. Så galet skönt att äntligen bara få kötta sönder dom! Nu ligger jag iallafall i sängen och vilar lite, har käkat lite subway-käk också ;) Senare ska jag och mamma först åka och fixa en bergsprängare eller högtalare till laget så vi kan dunka innan match. Efter det skjutsar hon mig till Hanna, så det är bara att tagga om till ny match nu. Nästa är 16.45 i Fyrisskolan mott Vaxholm, tror jag det var. Jag hade iallafall inte tänkt förlora den matchen ;) Nu ska jag återgå till att chilla lite, ajöss.
Mobba inte, tog bara en bild för inlägg blir så tråkiga utan bilder!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback