The only time I look back, is when my ass is in the mirror.

Kom hem för två timmar sen kanske och sen dess har jag kollat på glee och käkat. Jag skrev ju 10 sanningar om Tove så nu  gör hon detsamma. Kommer nog bli sämre och sämre uppdatering nu när skolan drar igång på riktigt. Det suger right? Men det är Tove som får underhålla er under dagarna eftersom #1 Mitt 3G fungerar inte än och #2 jag får int eha mobilen i skolan. Kanske uppdaterar på rasterna så fort som mitt 3G fungerar! Imorgon är det skola som vanligt och sen åker jag väl bara hem. Så det blir mycket uppdatering från min sida! Vo får se hur det blir med Tove. Får ta och se till att hon håller sig uppdaterad!
Det här blev ett väldans långt inlägg känner jag här!
Pratar i telefon med Tove nu men efter det ska jag ta en lång dusch!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback