WHAT DOESN'T KILL YOU ONLY MAKES YOU STRONGER

Wazzuuuuup ?
Sitter framför datorn och chillar, har precis käkat så jävla mätt nu så det finns inte. Efter skolan var jag iallafall med Shannen och Kristina , mina fina änglar ♥ Vi solade först, eller inte Shannen men jag och Kristina. Men är fortfarande blekfis </3 Sen satt vi typ och goffa oss inne på burger king resten av eftermiddaggen. Fast det var grymt mysigt, garvade läppen av mig som vanligt. Imorgon efter skolan träffar jag Hanna på stan, vet inte om vi gör nåt på stan men på kvällen sover jag hos henne, min soulmate :) Hade förresten också försökt fixa ett sånt 3 sanningar inlägg men jag på att ställa in tidsinställda inlägg så jaa, det kom aldrig upp. Men det kommer väl upp senare ikväll, nu ska jag iallafall duscha. Puss ♥ / t



fan vad jag saknar honom ♥

kommentarer
posted by: Tiara

Hej totte saknar dig också:) har ju nytt nummer:( men maila mig ditt nummer<33 [email protected]. Kramisar!

2012-01-18 @ 21:45:38
hemsida: http://www.tiaraolivia.wordpress.com

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback