17 FEBRUARI 2012

Jag är tillbaka! Lång bloggpaus det blev då.. Blev hemma från skolan idag, mamma väckte mig och då mådde jag inte alls bra. Så har spenderat hela dagen i sängen, tillsammans med datorn och mobilen. Har kollat lite på film, kollat runt efter snygga kläder och även klickat hem ett par nya Converse. Sportlov nu också, det behövdes verkligen. Ska bara ta det lugnt hela lovet och umgås med mina underbara vänner. Lite avis är jag ändå på Hanna som åker till Lofsdalen, fast jag ska faktiskt till Romme tillsammans med Wilma och Anna efter lovet! Mer om det senare. Tänkte bara göra ett inlägg, och säga att jag lever. Vet dock inte hur det kommer bli med bloggningen dom närmaste dagarna. Mitt liv är fortfarande upp och ner, förstår knappast vad som händer längre. Ska sätta på en film nu iallafall och dricka kaktusfestis ♥ Ska försöka komma ikapp alla såna här 30-dagar inlägg sen, men för tillfället orkar jag inte.


/ t





kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback