Det måste vara på liv och död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt.

Förlåt för dålig uppdatering,har bara inte varit på nå bra blogghumör. Men nu är jag det! Hoppas jag ialalfall. Just nu sitter jag bara och chattar med lite roligt folk och. lyssnar påmitt nya premium.
Men imorgon ska jag ju till Tandläkarhygienist skiten. Orkar verkligen inte, jag har så himla fula tänder..
Riktig mina tänder..
Fast jag får sova till åtta. Riktig kärlek!
Men Malin fylle ju år imorgon också så henne ska man träffa lite kort och ge henne sin present så att hon vet att jag inte totalt har glömt bort henne! Saknar henne som tusan ska ni veta! Så det ska bli riktigt kul att få träffa henne imorgon! Sen hoppas jag att man får lite kontakt med Tove så att jag kan träffa henne innan jag åker bort. Då har jag bestämt at vi ska fika också! SEMLOR I MITT HJÄRTA!
Jag känner att det enda ni läser om från mig är vad jag äter, mina vänner och vad jag gör efter skolan.. MEN NI MÅSTE TIPPSA OM VAD JAG KAN BLOGGA OM!
Nu ska jag inte skriva värsta boken så återkommer senare med ett klädinlägg, eller musikinlägg!
Ser du det här Tove så ska du ringa mig!




kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback