I don't know if I'm getting better or just used to the pain.

Hej. Vet att jag vart sjukt dålig på att uppdatera. Men i torsdags hann jag aldrig och har inte mått så bra sen. Enda sen jag kom hem från matchen imorse så har jag legat i min säng och deppat. Tror saker och ting är lite bättre nu :/ Hoppas det iallafall, klantade mig rejält men ska inte snacka om det här.
Har inte uppdaterat sen i torsdags, men iallafall då så var jag först på stan en stund med Anna och Asta, sen en snabbis hem till Asta och sen upp till allianshallen. Sov hos Asta då också, hon lade en färgbomb i mitt hår så min utväxt inte skulle synas lika mycket. Riktig mysig kväll.
Och i fredags var det ju först skola, och gissa vad jag gjorde efter skolan? Drog direkt ner till stan och tog navelpiercing ;* Så jävla glad nu, längtar tills jag får byta smycke bara! Anna och Kristina gjorde också navelpiercing lite efter mig, så himla snyggt blev det! Sov hos Hanniponken på kvällen också, det var mysigt och behövde verkligen ha en chillkväll med henne. Fick inte spela matchen imorse pga piercingen, men imorgon får jag spela :D Det ska bli kul!
Nu ligger jag i sängen och chattar med lite folk, är skitpigg och kan inte sova. Ni får gärna va sociala på mobilen eller facebook. Ska väl avrunda här för känns som jag skrivit en hel jävla bok nu. Kyss.
/ t



Lite mobbad bild, min mage ser gul ut och så ser man märken från tejpen. Men skitsamma!

kommentarer
posted by: Karin your runkish;*

navelpiercing ajlajjk<3

2012-02-12 @ 11:12:53
hemsida: http://karres.devote.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback