I'm gonna live my life, no matter what we party tonight.

Sitter och lyssnar på musik, sminkar mig och funderar lite av jag ska ha på mig idag. Ska ju som sagt träffa Victoria baby som jag inte har träffat på två hela veckor! Sen ikväll är det match, i Alsike mot Vide. Måste ta ut min ilska som jag har haft hela veckan på dem ikväll antar jag, annars kommer jag ta ut det på dem idiotiska lärarna i skolan imorgon och det står jag gärna över..
Men jag är på ett riktigt shopping humör idag! Vi får se var jag och Victoria ska vara om jag och mamma hinner en sväng till stan innan. Men nu sitter jag också och tittar på lite kläder så det kommer nog ett klädinlägg snart, men är inte 110% säker påT men jag ska försöka orka.
Nu vill jag inte skriva värsta boken, så det var allt för mig för denna gång.
image description
Bild ur arkivet.
Någon/några kanske märkte att jag har tagit bort den andra bloggen, endast för att jag vill satsa på denna.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback