10 SANNINGAR OM HANNA HAMBERG

Såg vilket sött inlägg Hanna gjorde, så tänkte göra ett likadan om henne.
Sanning #1. Hon och jag är största goffarna i stan. Vi kan äta allt och hur mycket som helst av det. Kladdkaka, godis, bullar, snabbmat. You name it.
Sanning #2. Hon älskar att dryga sig och ta folks mobiler och typ springa iväg med dom hihi.
Sanning #3. Ibland har hon jättedålig musiksmak, och gillar låtar med typ samma ton hela jävla låten.
Sanning #4. Hon hatar när folk kallar henne gumman, så alla gör det okej?
Sanning #5. Hanna kan bajsa på sig för att hon köpte USA-converse och att hon ska ha större fötter än mig <//////////////3
Sanning #6. Hon är beroende av att tafsa... So watch out bitches
Sanning #7. Jag och Hanna pratar i telefon varenda kväll, forever alone jag vet.
Sanning #8. Hon sjunger gryyyyymt fint!
Sanning #9. Det är hon som är halvt sjuk i huvudet för hon hatar lakrits, ketchup och allt annat jag gillar.
Sanning #10. Älskar henne mer än det finns stjärnor på himmelen och hon kommer alltid vara min soulmate, bästavän och syster ♥
/ t
image description
Hanna är så söt på andra bilden så jag vet inte vart jag ska ta vägen !!! ♥

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback