BACK ON TRACK

Heeeej, Tove in tha haoz. Har ni saknat mig hehe? :D Har inte orkat blogga, har vart förjävla upptagen och tiden jag inte vart hos/med kompisar eller vart i nån innebandyhall så har jag typ sovit. Så jävla trött jag vart de senaste dagarna haha! Men Hanna har ju redan skrivit hur det gick i Storvreta-cupen, så då slipper jag göra't. Iallafall, efter semifinalen så åkte jag upp till Fyrishov och kollade på A-slutspels finalen F98, efter det allians och ännu lite senare så drog jag, Asta och Hanna hem till mig. Vickan hälsade även på en stund. Justeeee, Vickan fyllde ju fjortis igår !! Grattis på dig sötnos, pussisnutt hihi ♥ Vi skulle egentligen firat henne men hon var trött så vi ( jag och asta ) drog till Gamla Uppsala och träffade några söta istället. Galet mysigt! Vi kom hem typ ett och vi somnade kanske två, så var ganska död på matchen idag, som förövrigt slutade 3-2 till oss. Vi spelade mot Storvreta F97, fast jaaag var världens degklump och skulle såklart faceplanta, trampa på bollen och bara skämma ut mig. Kul va? Jaja, på eftermiddagen kollade jag iallafall på Storvreta herrar i Fyrishov tillsammans med min familj och sedan åt vi på resturang. Nu sitter jag här och ska sätta på nåt avsnitt av Jersey Shore tror jag, är fortfarande trött som in i helvete. Känns som att det här blev ett jävligt tråkigt inlägg, så vi hörs senare. Kyss på rumpan ♥
det där är fan jag om några år !!!!
♥ meatball power ♥

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback