FIGHTING FOR PEACE, IS LIKE FUCKING FOR VIRGINITY.

Hej, Tove här. Har inte hunnit göra nåt inlägg förens nu, ursäkta mig ;) Känner att det kommer bli sämst uppdatering nu när skolan börjar. Fuck it. Och första skoldagen idag då. Döda. Mig. Långsamt. Ärligt talat, vill bara bränna upp alla böcker, skjuta alla lärare och spränga hela skolan. Överdriver lite kanske då, men jag vill fan aldrig mer gå tillbaka dit. Längtar redan till sommarlovet. Som tur så har jag ju mina underbara vänner, utan dom skulle skolan va ännu sämre. Men förresten, hur härligt är det att sluta första dagen efter jullovet klockan halv fyra. Och vi fick tillbaka kemiprovet som vi gjorde innan lovet, fuck fuck fuck fuck. Gick så dåligt så tänker inte ens skriva resultatet, skämmigt fan. Omprov nästa onsdag, fan kommer bli emo nu känner jag </3 Tänker iallafall bara försöka va lite positiv för en sekund, så ska sätta på Jersey Shore och sova sen. Imorgon blir det att träffa Shannen och kanske Hanna bästavänner. Ska inte tråka ut er någe mer nu, så puss på er ♥ / t




kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback