NEVER LIE TO SOMEONE WHO TRUSTS YOU, AND NEVER TRUST SOMEONE WHO LIES TO YOU.

I'm back bitches. Har verkligen inte orkat bloggat, har ändå inte hänt nåt speciellt. Och blir så sur på att mina tidsinställda inlägg aldrig kommer upp, tror jag tar bort hela skiten och gör om det sen. Har dock som sagt inget att berätta, sov med Vickan, Hanna och Asta igår, vilket var riktigt mysigt. Och idag var jag uppe på Gränby med Vickan. Asså den bruden är bara allt för underbar, tänker fan gifta mig med henne en vacker dag. Pussisnutt på dig. Nu tänker jag iallafall lägga mig i sängen och sätta på nåt avsnitt. Mår fett sämst, trött, ont i kroppen, ont i magen, förkyld och så har jag bara allmänt pms-humör. Har haft psykbryt hela helgen, vart skit lycklig ena sekunden och suttit och gråtit typ nästa. Vill bara att den här helgen ska ta slut, fast ändå inte. Vill inte ens tänka tanken att det är skola imorgon. Kommer va världens emo imorrn känner jag. Ska inte tråka ut er någe mer nu, ses sen.
/ t

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback