TRÖTT BRUD OVERHERE

Hola! To ve som sitter och degar framför datorskärmen. Tänkte bara slänga in en inlägg såhär innan jag ska gå och sova. Jaaa, ni läste rätt. klockan är halv nio och jag ska gå och lägga mig. Men vet ni när jag ska upp imorrn då? Kvart i fucking sex. Döda mig. men vad gör man inte för innebandyn liksom. Men när jag går upp så tidigt så är det bannemej bäst att vi vinner och går vidare till semifinal, hehe. Ni håller tummarna för oss va? :D Hope so. Nu ska jag iallafall stänga av datorn och lägga mig. Godnatt ♥ ♥ ♥
Hola! To ve som sitter och degar framför datorskärmen. Tänkte bara slänga in en inlägg såhär innan jag ska gå och sova. Jaaa, ni läste rätt. klockan är halv nio och jag ska gå och lägga mig. Men vet ni när jag ska upp imorrn då? Kvart i fucking sex. Döda mig. men vad gör man inte för innebandyn liksom. Men när jag går upp så tidigt så är det bannemej bäst att vi vinner och går vidare till semifinal, hehe. Ni håller tummarna för oss va? :D Hope so. Nu ska jag iallafall stänga av datorn och lägga mig. Godnatt ♥ ♥ ♥
Blir inte särskilt snygg på bilder när jag är osminkad, så ni får en låt istället. Lyssna vettja !

kommentarer
posted by: Anonym

haft en bra dag? kramis :D

2012-01-06 @ 17:40:39
hemsida: http://emmababy.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback