My body's to bootylicious..

Kommer komma upp sådanna här listor säkert hela kvällen, har så jävla tråkigt!
OM DIG
1. Namn - Hanna
2. Bor - Sunnersta, Uppsala
3. Syskon - Sara och Erik, 19 och 18
4. Ålder - 13
5. Född - 21 juli
6 Ögonfärg - blå/grön/grå massa olika fula färger.
7. Längd - 173 kanske
8. Skostorlek - 41-43 hehe
9. Höger eller vänsterhänt - höger
10. Stjärntecken - kräfta
11. Hårfärg - mörkbrunt
12. Födelseort - Typ stenhagen..

DAGENS..
1. Låt - Gucci Mama - Norlie KKV
2. Saknad - victoria, någon jag kan kalla min
3. Kläder - Djurgårds tjocktröja, linne och byxor
4. Smink - foundation mascara och lite brunpuder typ
5. Underkläder - puderrosa spets typ
6. Mat - chips godis och kyckling
7. Köp - godis, fny
8. Göra sen - kolla på glee och tjocka mig med godis
9. Godis - börjar bli äcklad av det
10. Pinsammaste - tog innanför toves byxor i allianshallen

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - nej
2. Tycker du om godis - ibland
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - typ en gång, två kanske? HAr BLIVIT DUKTIG!
4. Äter du oftast nyttig mat - jadå
6. Är du stark - inte speciellt
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - benen tror jag
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - nej
10. Du ger mycket komplimanger till andra - jadå!
11. Är du nöjd med ditt förnamn - sådär
12. Du tycker att du själv är smart - det beror på vilket ämne
13. Vad är det sämsta hos dig - jag pratar hela tiden, min vikt/kropp
14. Vad är det bästa hos dig - jag är jävligt beskyddande om mina vänner
15. Har du bra självförtroende - nja sådär
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn ? - Minst två timmar varje dag
17. Du tycker om att vara med killar - Absolut!
18. Känner du dina grannar - jag gör inte, mina föräldrar gör det.
19. Vad har du för färg på dina underkläder - rosa/puderrosa
20. Använder du BH varje dag - näääää...HAHA jo
21. Svär du ofta - typ hela tiden
22. Gillar du skolan - ja
23. Har du någon gång skolkat - många gånger
24. Spelar du något instrument - nej
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - dans, fotboll, innebandy, ridning, badminton
27. Har du några tatueringar - nej men ni anar inte hur mycket jag vill ha
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - inte så många, eftersom vi inte har en ENDA spegel i skolan typ

 


BRUKAR DU...
1. Sova - ja, somnar hos kompisar ibland...
2. Ta mediciner du inte borde ta - nej inte riktigt
3. Snusa - usch nej
4. Dricka - händer väll

 

 

5. Skada dig - nej
6. Klä dig i svart - har typ bara svarta kläder
7. Hata folk - ibland
8. Lita på folk - nej
9. Skada dig med flit - nej
10. Drömma mardrömmar - ja
11. Gå i skolan - ja
12. Gå i kyrkan - nej
13. Vilja dö - det händer väl

NÄR...
1. Åt du senast - 3-4 timmar sen
2. Läste du ut en bok senast - länge sen!
3. Köpte du något senast - söndags tror jag
4. Svor du senast - nån timme sen kanske

 

 

5. Sjöng du senast - nu
6. Klagade du senast - idag
7. Klantade du dig senast - svårt att sätta fingret på, gör ju aldrig någonting klantigt..

HAR DU...
1. För många vänner - lagom
2. Förföljelsemani - HAHHA ja jag svär, känns som om någon ska våldta mig hela tiden.. :$
3. Någon annan psykisk sjukdom - nej

 

 

4. Skadat någon - ja, TOVE <333333333333333333
5. Färgat håret - för många gånger
6. Några piercnings - öronen
7. Några tatueringar -
nej
8. Egen dator - jadå
9. Gjort bort dig rejält - hela tiden

 

/H


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback