2011


Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Ja, massvis. Men orkar inte ta upp allt här .


Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inga nyårslöften, inte av vad jag kommer ihåg iallafall .


Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?

Honom, pengar och en solbränna .


Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?

Kanske 17 augusti när jag började högstadiet och träffade Anna, Wilma och Kristina .

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?

Nya vänner och resor .


Vilket var ditt bästa inköp?

MacBook och iPhone 4, dock så fick jag båda dom i present, annars kanske alla mina converse :D och min someday-parfym, älskar den! Vågar fick knappt använda den ...

Vad spenderade du mest pengar på?

Inget specifikt tror jag, men under USA-resan så brände jag ganska mycket stolar ...

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?

Fest hos Mange, Whatcha Got, Give Me Everything och säkert många fler som jag inte kommer på nu .

Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?

Både bättre, och sämre .

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Typ göra roliga saker. Allt för många dagar gick åt till att lata sig . Även träna mer, då skulle jag vara närmare drömkroppen än vad jag är nu .


Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

Att jag latat mig mindre och ätit mindre onyttigt .

Blev du kär?

Ja .

Vilket program har varit det bästa på tv?

Glee, Desperate Housewives, Jersey Shore .

Vilken var den bästa boken du läst under året?

Läste några deckarböcker i sommras som var skitbra, och Gömda .

Vilken var din största musikaliska upptäckt?

Oh jävlar ... Jag vettefan hurruduru .

Vad gjorde du på din födelsedag?

Käkade donken-käk med mina närmaste .


Hur skulle du beskriva din klädstil?

Inte så jättespeciell, jeans och stickad tröja typ när det är lite kallare . På sommaren har jag på mig shorts och nån fin topp, när jag inte har bikini förstås ;) och converse! det funkar alltid, har typ 10 stycken olika .


Vad fick dig att må bra?

Vänner, familj och innebandy.

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?

Jag ska träna mer ära nyttigare, kanske ändra min klädstil lite. Ska vara ute och träffa vänner och göra mer saker istället för att lata mig. Kommer även på i en ny lägenhet :)


Det var 2011 det, ett helt okej år om jag får säga det själv! Även fast det är drygt en timme till tolvslaget så säger jag gott nytt år nu! 2012 ska bli bäst! <3

// Tove


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback