Skinny little baby's gonna cry? Well EAT DAMN IT EAT!

Har städat rummet nu. Det tog mig typ tio minuter! Fett stolt! Har dammsugit och allt. Pappa kära fader, har fixat mina dator högtalare. Dem fungerar jättebra nu! Jaja idag fyller min storebror år. 18 hela år. Vi firade han vid midnatt också eftersom Sara inte trodde att hon kunde vara med i morse så ja. Jag och mamma skjutsade henne till jobbet vid 10 sen gjorde vi Boland City. Jag köpte julklappar till alla friendos. Eller ja, jag har kvar till Shannen så det fixar jag väl någon gång nästa vecka. Jag har cup då. Storvretacupen. Vi får iallafall våra overaller. Fett najs! Dem är faktiskt ganska snygga! Orkar inte förklara. Jag lägger ut bild när vi fått dem. Ska fortsätta kolla på How I Met Your Mother nu. HA ett bra liv!
Köpte denna på H&M 200kr.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback