Vissa saker är lätta att ta för givet, speciellt det man har eller människor man älskar.

Hola amigos! Tove som bloggar här för första gången, mycket spännande. Orkar inte skriva massa fakta för det är säkert ingen som bryr sig ;) Meeeeen, får se hur det här med att blogga går då, svär kommer säkert bara va hanniponken som bloggar här. Men man kan väl ge det ett försök iallafall :)
Idag har inte gjort speciellt mycket. Åkte ner på stan runt 2 och träffade Asta, vi hade det allmänt mysigt och käkade lunch på café 018, favoriten! Åkte sedan hem till mig för att sedan bege oss till träning. Kötta! Har bara chillat sedan jag kommit hem, käkat lite, städat rummet (duktig tjej) och duschat. The usual.  Men nu så ligger jag i sängen, ska snart klicka igång en film. Imorgon blir det tidig uppstigning, ska träffa Anna på centralen halv tio (!!!) och sedan drar vi oss mot huvudstaden för shopping och sedan på eftermiddagen blir det Breaking Dawn. Mysigt värre! Men nu ska jag avsluta här, hoppas ni får en fortsatt bra kväll (insåg nu hur gay det där lät menmen...) . Kyss ♥
Slänger upp en gullig bild på mig och min kompanjon! ♥ ♥ ♥

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback