Du skapas, du vaknar och andas in och känner luften i lungorna vandra fritt. Du andas ut, öppnar ögonen och tittar bort över platsen som kommer bli ett minne blott.

Hemma från match nu. Gick piss för min del, men vi vann med 4-0. Just nu sitter jag bara och läser bloggar.
Mår inte 100% just nu så jag duscha nog nu, ringer Tove och går och lägger mig. Det behöver jag verkligen, speciellt mentalt.
En helvettes jävla vecka framför mig nu. Det enda positiva är att hela nästa helg spenderas med min babe. Sen kanske Victoria hänger med. Har verkligen tappat kontakten med henne på sista tiden, men det ska fan ändras på! Det är ju träningar i veckan också, så då träffar man henne också!
Jag fick ju mina overalls-byxor idag. Dem satt så jävla tajt! Jag skojar inte, jag hade ioförsej på mig shorts under men dem satt så jävla tajt säger jag bara. Får be mamma reklamera, hehe...
Ska fråga mamma om jag får åka ner till stan och köpa ett linne en tröja på tisdag. Hoppas, hoppas, hoppas jag får dem!
Nu har jag skrivit värsta boken, så jag låter er återgå till era liv!
image description

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback