I WISH MY BRAIN HAD A MAP TO TELL ME WHERE MY HEART SHOULD GO.

Hemma från träning nu. Ska börja plugga och när Tove kommer hem ska jag ringa henne och prata lite med henne. Måste ju som sagt läsa typ 100 sidor tills imorgon, och 100 sidor tills på onsdag. Skjut mig nu! Men det kan väl vänta lite..
Imorgon ska jag kolla med Tove om hon kan komma hit efter skolan och plugga lite, träna och så. Men hon har säkert bestämt med någon annan redan. Det känns lite som om man måste planera två veckor i förväg om man ska träffa henne.. Haha nej men iallafall typ en vecka, så vi får se.
Ska iallafall vara med henne hela helgen så det är najs! Jaja men nu måste jag plugga!
Gillar mitt hår på den här bilden, även om det ser sjukt slitet ut.

kommentarer
posted by: Hannabel

jag har varit hemma och haft det bra sj? :) <3

2012-02-29 @ 19:42:02
hemsida: http://hannabel.blogg.se/
posted by: Linn Andersson

sv; Detsamma! :)

Nej bara gått i skolan som vanligt, durå? :)

Kram :)

2012-02-29 @ 19:48:58
hemsida: http://xpeeace.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback