JUST BECAUSE WE DON'T TALK DOESN'T MEAN I DON'T THINK ABOUT YOU. I'M JUST TRYING TO KEEP SOME DISTANCE BECAUSE I KNOW I CAN'T HAVE YOU.

Skolan var piss. Så jävla tråkigt. Jag kom fan inte ihåg det.
Men nu ligger jag och kollar på Vänner, som vanligt annars, nu efter jag har ätit efter träningen. Det finns fan ingenting annat man kan göra hemma hos mig på kvällarna, men jag tänkte väl ringa Tove eller smsa lite med henne. Men jag skiter i det eftersom hon ska sova hos Astrid, känner inte riktigt att jag vill då. Kanske ringer Victoria istället. Kanske åker till henne efter skolan tills träningen börjar. Men vi får se.
Ska tidsinställa de där ''Dag 1, Dag 2..'' inläggen såatt ni har någonting att läsa ifall jag eller Tove inte orkar blogga! Det händer väl ganska ofta antar jag...
Men nu ska jag börja göra det!

kommentarer
posted by: clara

varför låter det som du är sur eller ngt på astrid för att du intr ville träffa tove om hon skulle sova där?

2012-02-28 @ 17:41:01

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback